שאלות ותשובות

שאלה:מה זה לוקר אוטומטי?

זהו תא אחסון מאובטח המיועד להזמנת מוצרים מחנויות מסחר ברשת .בעת ביצוע קניה מאתר מסחר אלקטרוני ניתן לבחור את האופציה של לוקר דיגיטלי והחבילה תשלח אל הלוקר הנבחר. קוד הגישה לפתיחת הלוקר ישלח אליך באמצעות SMS.

שאלה: תוך כמה זמן תגיע החבילה ללוקר מרגע שהזמנתי?

אנו מתחייבים שהחבילה תגיע ללוקר תוך 72 שעות ממועד איסוף המוצר מחנות המסחר האינטרנטית. בכל מקרה תקבל על כך הודעת SMS ברגע שהחבילה תגיע ותחכה לך בלוקר.

שאלה:כיצד מתבצעת הזמנת מוצר וקבלת המשלוח דרך לוקר דיגיטלי?

תוך כדי רכישה בחנות מקוונת:
בחר באפשרות "משלוח באמצעות לוקר" >
קבל הודעת SMS ומייל שמחכה לך פריט דואר בלוקר סמוך לביתך >
קבל קוד פתיחה ללוקר >
אסוף את המוצר שרכשת בכל זמן שתרצה >

שאלה:מה ההבדל בין השרות של הדואר או שרותי שליחים לבין שרות E-Post.

- כדי לקבל חבילה דרך הדואר עליכם להגיע לסניף הקרוב בזמן שעות הפתיחה, לחפש חניה ולעמוד בתור.
- כדי לקבל חבילה מ E-post עליכם להגיע ללוקר הקרוב בזמן שלכם ולקבל את החבילה ללא תור ובזמן שלכם.
- כדי לקבל את החבילה באמצעות שליח עליכם להמתין בבית.
- כדי לקבל חבילה מ E-post עליכם להגיע לאיסוף עצמי.
- שרות E-Post זול משרותי שליחים ב 50% ואפילו יותר זול מדואר רשום!


שאלה:איך אדע לאתר לוקר קרוב למקום עבודתי או מקום מגורי?

תוך כדי תהליך הרכישה באתר המסחר האלקטרוני נציג לך את רשימת הלוקרים הפזורים בכל הארץ.

שאלה:מה גודל הלוקר והאם מתאים לכל חבילה?

ישנם 3 מידות לתאי הלוקרים שלנו: 20X30 ס"מ, 30X40 ס"מ, 20X40 ס"מ. תאי הלוקרים מיועדים להזמנת מוצרים מאתר מסחר אלקטרוני לא גדולים ממידות התא שצוינו. מוצרים גדולים יותר לא יכנסו ללוקר ולכן עליכם לוודא את מידות המוצר שהזמנתם באתר המכירות לפני השלמת הרכישה.

שאלה:האם יש מחויבות לתשלום על הלוקר באופן שוטף?

לא. התשלום על השימוש בלוקר מבוצע רק בעת רכישת המוצר באתר המכירות האינטרנטי.

שאלה: האם השיטה של E-post עובדת בעוד מקומות בעולם?

בהחלט. באירופה וארה"ב שיטת שילוח זו מאוד מקובלת ולפי מחקרים מקלה מאוד על חווית הרכישה באתרי סחר אלקטרוניים, חוסכת זמן וכסף ללקוח.

שאלה:מי מביא את המוצר ללוקר?

ניהול ותפעול מערכת E-post מתבצע ע"י חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה, מהחברות המובילות בתחום ההפצה לאתרי מסחר אלקטרוניים. לחברת ניסיון של 20 שנה וכלים טכנולוגים מפותחים המשרתים את כל שלבי ההפצה, חוסכים בעלויות כוח אדם ומסייעים להעצמת השירות ללקוחות הקצה.

שאלה:מה קורה אם קיבלתי את המוצר שבור בתוך הלוקר?

אנחנו ב E-Post ואתר המסחר שממנו רכשת מספקים אחריות. במידה והמוצר נשבר לאורך תהליך השילוח נפצה אותך. אם המוצר הגיע שבור מהחנות האינטרנטית שממנה רכשת תקבל מהחנות פיצוי.

שאלה:האם אפשר להזמין מוצרי מזון באמצעות הלוקר?

בהחלט. ניתן להזמין מוצרי זמן שלא מצריכים קירור.

שאלה:כמה זמן ניתן לשמור את המוצר בלוקר?

עד 72 שעות. מעבר לך החבילה שרכשת תחזור לאתר הלוגיסטיקה ונתאם עמך מועד אספקה.
עיצוב: ברנדו | פיתוח: יויומדיה

שינוי גודל גופנים