כאן תוכל לבדוק היכן החבילה שלך נמצאת בכל שלב בדרך מאתר המכירות ועד הגעתה לידך. השליטה בידיים שלך ויש לך שקיפות מלאה לגבי מיקומה בכל עת. מערכת E-Post מספקת מידע על מיקום החבילה שרכשת באתר המסחר האלקטרוני באחד מתוך 5 השלבים הבאים:
- החבילה נמצאת בתהליך המכס בנתב"ג (לחבילות שהוזמנו מאתרי מסחר בחו"ל)
- החבילה בתהליך קליטה ומיון במרכז הלוגיסטי של E-Post.
- החבילה נמצאת בדרך לנקודת החלוקה / לוקר.
- החבילה מחכה לך בנקודת החלוקה / לוקר.
- החבילה נמסרה ללקוח.
הזן את קוד מעקב החבילה ששלחנו אליך בתום תהליך הרכישה באתר המסחר (נשלח אליך במייל וב SMS) ויוצג לך מידע על מיקום החבילה נכון להיום: